FotoMarathon 2019

Ved en 6 timers FotoMarathon for medlemmer fra Ribe og Varde fotoklubber, blev der den første lørdag september dystet i fotografering under tidspres.

Arrangementet var en del af et samarbejdstiltag mellem de to fotoklubber.

Der skulle dystes om bedste fortolkninger af 6 temaer og om 1.- 2. og 3. pladserne i ”Bedste serie”.

Præmier til vinderne var venligt sponseret af: Isvaflen, Videokiosken, Rådhusbageren, Pompei, Quedensgård Café, Danske Stenhuggerier, Photocare, Click Foto, Postgården samt Kop og Kande. Mange tak for det.

Her præsenter vi vinderne og viser billederne fra de 6 temaer og de 3 vindere i kategorien bedste serier:

Vinder af temaet “Sæt i gang” blev Henrik Nyvang Kristensen (Ribe) med dette billede:

Vinder af temaet “Alle på stribe” blev Torsten Troelsen (Ribe) med dette billede:

Vinder af temaet “Lidt til en side” blev Henrik Nyvang Kristensen (Ribe) med dette billede:

Vinder af temaet “Op og ned” blev også Henrik Nyvang Kristensen (Ribe) med dette billede:

Vinder af temaet “Kun lyden mangler” blev Vicki Schultz-Lorentzen (Varde) med dette billede:

Og vinder af temaet “Nu er det slut” blev Poul-Erik Amby Christensen (Ribe) med dette billede:

Tillykke til alle vinderne af de enkelte temaer

De tre vindere af “Bedste Serie”

1. pladsen – Hans Werner Jensen (Ribe) med denne flotte serie:

2. pladsen gik til Henrik Nyvang Kristensen (Ribe) med denne serie:

3. pladsen gik til Lena Heegaard (Varde) med denne serie:

Også et stort TILLYKKE til de 3 serie-vindere.