Ribe Fotoklub

… er stiftet i marts 2013, hjemmehørende i Ribe (Esbjerg Kommune).  Klubben er åben for alle, som tilslutter sig foreningens formål.

Klubben formål er at fremme medlemmernes sans for god fotografi.
Dette opnås eksempelvis ved løsning af fotografiske opgaver, foredrag, undervisning, råd og vejledning, samarbejde med andre klubber, arrangementer eller udstillinger såvel i som udenfor klubben, konkurrencer, fotoudflugter, saglig kritik m.m. og ikke mindst at skabe et venskabeligt sammenhold blandt medlemmer i alle aldre.

Det er lysten, der driver værket og den lyst har bragt godt 30-40 medlemmer sammen i Ribe Fotoklub.

Har du også lyst til at lære at fotografere eller at fotografere noget mere, uanset alder og niveau, så er du meget velkommen i klubben.

Vi mødes én gang ugentligt med programsatte aktiviteter,
hver anden mandage og onsdage. Desuden er der mulighed for Workshops på medlemmernes initiativ.  – Og vi tager også på fototure.

Aktiviteter foregår, med mindre andet er angivet, med udgangspunkt i vore klublokaler på: Simon Hansens Vej 1 C, 6760 Ribe

Se nærmere på vores Aktivitetskalender