Ny hjemmeside – nye funktioner

På fotoaftenen den 23. januar præsenterede jeg den opdaterede hjemmeside for de fremmødte medlemmer.

Hjemmesiden er som udgangspunkt opbygget, så den for de eksterne besøgende fortæller om Ribe fotoklub, klubbens aktiviteter og viser smagsprøver på klubbens fotoproduktioner. Den offentlige side vises ved at taste adressen www.ribefotoklub.dk (som den hele tiden har gjort).

De væsentligste nyheder for klubbens medlemmer kommer, når man logger på med et brugernavn og adgangskode via denne adresse: ribefotoklub.dk/wp-login.php. Her får man vist nogle menupunkter under overskriften “For medlemmer”.

Har du endnu ikke fået dit brugernavn og adgangskoden, eller har du iøvrigt spørgsmål eller kommentarer, kan du kontakte mig via emailadressen webmaster@ribefotoklub.dk.

God fornøjelse med hjemmesiden
Jørn