Fotoudstilling i Haderslev Kunstforening

Jens Kristian har modtaget denne invitation til en fotoudstilling i Haderslev Kunstforening:

Kære Jens Kristian og medlemmer af Ribe Fotoklub!
Jeg skriver til dig og medlemmerne i klubben for at gøre opmærksom på en fotoudstilling jeg skal have hos Haderslev Kunstforening.

Jeg vil bede dig om at informere dine medlemmer om udstillingen. Laver I en klubtur til Haderslev, kan I ringe på 61310044. Jeg vil så forsøge at komme selv.

En yderligere ting, der kunne være interessant for jer er, at der hver onsdag klokken 17 i udstillingsperioden vil være forevisning af diaporama – eller fotografisk slideshow med lyd. Hver gang vil der blive vist og diskuteret 4 serier.

Jeg har vedhæftet lidt information om udstillingen og et par billeder derfra.

Jeg håber at se dig/jer på udstillingen. I kan se flere af mine billeder på: https://thorsen.info

Søren Thorsen

Du kan se invitationen (med program-facts) her:

Søren har vedhæftet et par smagsprøver på sine billeder: